Előszó

2010. december 5., vasárnap

Napocska és Holdacska


Viszonylag egyszerű rendelést kaptam. Napocska és holdacska felállítva a tortán. Hogy milyen anyagból (marcipán, tragant, csokoládé) oldom meg azt rám bízta a vendég. 
 Valamint a pontos kinézet sem volt megkötve. Ilyenkor lehet kísérletezni.
 Megrajzoltam az elképzelésemet, majd kivágtam tragantból, ugyanebből az anyagból készítettem hozzájuk kis állványokat. Ezeket a kis lapokat hagytam leszáradni. Glazúrból megrajzoltam az arcukat, és összeragasztottam a tragantállványokat. Amikor ezek is kellőképpen leszáradtak, lefújtam fehércsokoládéval. Végül jött egy kis színezés a holdra fújtam egy kis ezüstöt a napocskára egy kevés aranyat.    
 Nem sokat, éppen hogy csak csillogjanak.     



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése