Előszó

2011. február 16., szerda

Bemutató


Újabb tortaforma bemutatót tartottunk a mai napon. A hagyománnyá vált gasztronómiai eseményen, szép számmal jelentek meg az érdeklődők. Bemutattuk a forma általános használatát tejszínes töltéseknél, valamint a közkedvelt mákos guba torta sütését. Ezek után tányérdesszert variációkat készítettünk.








Az első desszert szerényebb kivitelezésű. Kovásszal készült gyümölcskenyér trüffelkrémmel töltve. Díszítése márványozott csokoládé szivarral, friss gyümölccsel, valamint csokoládé legyezővel.
 











Manapság divatos újraértelmezni tradicionális süteményeket, én ezt a Rákóczy túrossal tettem.


Az elmaradhatatlan mákos gubát, házi készítésű áfonya és meggylekvárral töltöttem.













Joghurt kocka áfonyapermettel. Felületét kakaóvajjal fújtam le ezután kis színárnyalatot kölcsönöztem neki saját készítésű ételfestékkel, amit áfonyából és nyírfacukorból főztem. Ezután mikro szűrőn átpasszíroztam, így airbrush pisztolyból is kifújhatóvá vált.

 








 A glazúrdíszt fóliára rajzoltam, majd meghajlítva szárítottam.

Az utolsó desszertnél, szintén fóliával készült csokoládédíszt használtam.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése