Előszó

2011. május 14., szombat

Panda torta

7 megjegyzés:

  1. Vili, ez megint extra szuper! A panda-bunda miből készült?

    VálaszTörlés
  2. Én úgy látom, a bundája ehető plüss.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper,mint minden eddigi torta az oldalon :) Remélem valamikor majd én is eljutok odáig,hogy valami hasonló teljesítményt nyújtsak:)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Gabi!
    A panda-bundához lepuhítottam a marcipánt és szitarostán átnyomtam. Ezt fölpakolásztam a kifaragott tortára. Elkészítettem a szemeket, az orrát és ráfújtam a fekete foltokat. Végül köré pakoltam egy kis környezetet.

    Üdv: Vili

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Már vagy huszadszor nézem meg ezt a pandát! Meg a bundáját! Mostanra már a huszonegyedik szemlém is megvolt :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg szuper jó lett! Nagyon ötletes ez a bunda megoldás!

    VálaszTörlés