Előszó

2012. május 17., csütörtök

Vadon Jani szülinapi tortái.


Két tortát készítettünk, a Morning Show édesszájú műsorvezetőjének, a 42. születésnapjára. Munkám során általában elszigetelve dolgozom, a cukrászüzem egyszemélyes műhelyrészében. Itt készítem a figurális tortákat, itt kísérletezem, és itt készítem el a különleges egyedi rendeléseket. Eközben reggel 6-10 óráig, röhögök Janin, Ferin és Balin, kinek feje, csak a Hello Kittyénél kisebb. De nézzük a tortákat.
 
Gyömbéres csokoládétorta.
A piskótája rengeteg csokoládéval készült, francia csokitortához hasonló. A krémje pedig fehércsokoládé mousse kis gyömbérrel megbolondítva.
 
Újraértelmezett lúdlábtorta.
Valódi doboskrémet töltöttünk zilatortaformába, majd miután kidermedt, az üregeit főzött sűrű meggykrémmel töltöttük meg. Ezután piskótára fordítottuk, majd áthúztuk finom ganache krémmel. Díszítéshez friss gyümölcsöt, valamint egy különleges csokoládédíszt használtam. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók! Nagyon tetszik a gyömbéres fehércsoki krém és a lúdláb forradalmasított ötlete! Én ugyan nem szeretem, de megkóstolnám szívesen! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ennek a Vadon Janinak, hogy ilyen fincsiségeket kapott szülinapjára! :) A ganache bevonat tökéletes a tortán! Vajon egyszer én is tudok majd ilyet produkálni? :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek!
    Vilmos, van kedved bemutatni a sajtos roló készítését?
    Macus

    VálaszTörlés